نادر برهانی مرند به بخش عمومی منتقل شد

نادر برهانی مرند، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که به دلیل حادثه رانندگی در بیمارستان بستری است، به بخش عمومی منتقل شد.
 

آزاده انصاری، همسر این هنرمند، با اعلام این خبر از بهبود وضعیت جسمانی او خبر داد و اظهار امیدواری کرد که وی طی یکی دو روز آینده از بیمارستان ترخیص شود.


نادر برهانی مرند، هفته گذشته به دلیل حادثه رانندگی در بیمارستان بستری شد. او در این حادثه دچار آسیب از ناحیه ریه، شکستگی دنده و ستون فقرات شد و ریه او تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این هنرمند به دلیل مراقبت‌های بیشتر چند روزی در بخش سی سی یو بستری شد و از روز هشتم خرداد ماه روند درمان خود را در بخش عمومی ادامه می‌دهد.

برهانی مرند به تازگی از اجرای نمایشی بزرگ درباره کورش کبیر خبر داده بود.